rowery damskie

rowery damskie

Wymodelować zdrowego stylu życia

Jeśli poważnie o pomaganie dziecku osiągnięcia i / lub utrzymania stan i dopasowanie ciała, trzeba być pierwszym w rodzinie, aby dokonać zmian, które zostaną wprowadzone was wszystkich na torze w tym wyścigu do fitness. Czy masz problemy z nadwagą siebie czy nie, tak, jak żyć ustawia poprzeczkę dla stylu życia swoich dzieci .pompa ciepła Mitsubishi Nie można być wybredny junk-food i nieaktywną couch potato i oczekiwać, aby Twoje dziecko być coś innego:

oDrastically zmniejszyć spożycie przetworzonych ciast (pączki, bułeczki, kawa Cake), fast food, wysokokalorycznych automat automatyczna typu przekąski i napoje gazowane.

oFill swoją codzienną dietę w produkty pełnoziarniste, owoce, warzywa i wody.

oGet aktywne fizycznie w niewielkim stopniu na co dzień: wziąć ze schodów zamiast z windy, zaparkować samochód daleko od sklepu.

OTO złagodzić stres na koniec dnia, pomiń pączka lub kieliszek wina i zamiast wziąć energiczny spacer lub nacisnąć rower treningowy.

Monitorowanie Twojego dziecka czas wolny

rowery damskie

Nawet jeśli jesteś rodzicem pracę, ważne jest, aby zorganizować aktywny, produktywne po szkole i czasie weekendu dla Twojego dziecka, który nie zawiera podjadania i bierną rozrywkę elektroniczną:

Oset limit jedna godzina na czas spędzony na siedzeniu z przodu pudełka TV / komputera / video każdego dnia.

oSchedule aktywnego czasu, który obejmuje zarówno udział sportowego lub rodzina na świeżym powietrzu, takich jak chodzenie, jazda na rowerze lub piesze wycieczki.

oWhen są one na tyle stary, aby poradzić sobie z odpowiedzialności, niech dzieci spacer, rower lub jeździć do miejsc, w rozsądnej odległości. Nie kierowania ich do kina, który jest dwie przecznice dalej!

Kontrolować dietę dziecka

Jak dzieci podrosną i spędzać więcej czasu z dala od domu z pieniędzmi w kieszeni, to jest trudne do mikro-zarządzania każdy kęs pożywienia jedzą.
Artykuł dzięki: